reklama

To ON

To on zaplnil miesto v mojom srdci, to on si ma tak ako ja jeho nectí...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

To on zaplnil miesto v mojom srdci. To on si ma tak ako ja jeho nectí.

To jeho zmyselný a milý pohľad mnou zatočí. To pre neho, ak si ma všimne, sa môj život úplne otočí.

Neviem prečo je to takto, stále ho ľúbim. Tak sedím ticho v kúte a moja tvár sa slzám nevyhne.

A nič mi nepomôže, aj keď si prestať sa trápiť sľúbim. Však to tak vždy býva, keď sa popri mne len tak

mihne.

Niekedy sa spolu trochu rozprávame, je skvelej povahy. Nepotrebuje sa vyťahovať pred druhými, vždy je

sám sebou.

Ja zbabelá som prejaviť mu svoje city, nemám toľko odvahy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A keď si predstavím, akou by ma vedel zaplaviť nehou....

Zmieriť sa s tým veľmi dlho pokúšam. Pre neho som len kamarátka, nič už neskúšam.

To on je s úprimnými očami chlapec milý. To jeho prítomnosť by mi pomohla aj v ťažkej chvíli.

To iba on dokáže ma rozohriať ako sú žeravé uhlíky v peci. To iba on zaplnil prázdne miesto v tom mojom

srdci....

Janka Bartolenová

Janka Bartolenová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý len nedávno zistil, o čom vlastne v skutočnosti život je. Mám veľké srdce a dušu a milujem všetko živé. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu