reklama

Jej ľútosť

Ja sama bežím celým svetom, zbláznila som sa asi. Bežím spolu s vetrom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja sama bežím celým svetom,

zbláznila som sa asi.

Bežím spolu s vetrom,

prečesáva mi vlasy.

Vlasy margarétkami popretkávané.

Tvár od slnka červená.

Chŕlila som klamstvá samé.

Už sa nik nehnevá. Veď ma nikto nepozná.

Tí, čo áno, umreli. Kto ma teraz pomazná?

Všetci sa preč podeli.

Chvíľu som sa hnevala,

že ma nechceli pustiť.

A že som ich samých nechala,

nestihli mi odpustiť. 

prečesáva mi vlasy 

Janka Bartolenová

Janka Bartolenová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý len nedávno zistil, o čom vlastne v skutočnosti život je. Mám veľké srdce a dušu a milujem všetko živé. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu